Hos Padelson AB, 559144-3931, kan du købe padelketchere og tilbehør af højeste kvalitet. Vi tilstræber altid at yde professionel service af høj kvalitet til vores kunder. Vi ønsker, at du skal føle dig tryg, når du handler hos os, og derfor overholder vi altid forbrugerkøbeloven og fjern- og boligkøbsloven .

Nedenstående købs- og leveringsbetingelser gælder for alle køb og bestillinger foretaget via padelson.se, hvor kunden har bopæl i Sverige. For spørgsmål kontakt os på kundservice@padelson.se . Vores mål er, at kundeservice besvarer din e-mail inden for 24 timer.

Priser
Alle priser er i svenske kroner og inkluderer 25% moms. Momsen indberettes i ordreoversigten sammen med eventuelle fragtomkostninger, inden du bekræfter købet.

Betaling
Alle betalinger sker via de sikre, svenske betalingstjenester Klarna og Mondido Payments .

  • Kortbetaling
    Vi tilbyder betaling med kort i samarbejde med Mondido Payments. Alle kortoplysninger håndteres i et sikkert miljø og Mondido Payments er ansvarlig for at håndtere oplysninger indhentet gennem tjenesten i overensstemmelse med de krav, der stilles til certificering i henhold til PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) og andre gældende sikkerhedsbestemmelser.
  • Fakturabetaling
    Vi tilbyder betaling via faktura i samarbejde med Klarna og Mondido Payments / Collector. Som kunde vælger du selv, hvilken betalingstjeneste du vil bruge. Når du vælger faktura som betalingsmetode, modtager du dine varer inden du betaler. Du kan kun bestille til din registrerede adresse, og du skal være fyldt 18 år på bestillingstidspunktet. For at betale med faktura skal du indtaste dit personnummer (ååmmdd-xxxx). Den bruges af Klarna / Collector til at kontrollere, at leveringsadressen stemmer overens med din folkeregistreringsadresse. Fakturaen sendes på e-mail til den e-mailadresse du har angivet. For at se de fulde vilkår og betingelser for Collectors faktura se nedenstående links:
    Generelle betingelser for faktura- og kontokredit
    Standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger
  • Swish
    Vi tilbyder betaling via Swish i samarbejde med Mondido Payments. Vælg Swish som betalingsmetode, indtast dit telefonnummer og bekræft betalingen via appen. Vi pålægger ingen ekstra gebyrer, når du betaler via Swish. Oplever du problemer ved betaling med Swish, skal du muligvis ændre beløbsgrænsen via din bank. Det kan du gøre ved at logge ind på din netbank og klikke dig videre til Swish. For detaljerede instruktioner om, hvordan du kommer videre med en bestemt bank, se nedenstående links: Swedbank , Nordea , SEB . Handelsbanken , Sparbanken Syd , Danske Bank , Skandiabanken

    Leveringstid
    Din ordre håndteres normalt inden for 1-2 dage (hverdage eksklusiv helligdage) fra det tidspunkt, ordren er afgivet, til produktet forlader vores lager. Normal leveringstid er 1-4 dage fra ordreafgivelse. Hvis produkter ikke er på lager, vil leveringstiden være længere. Du vil altid modtage en besked fra os, hvis produktet ikke er på lager. Alle oplysninger om leveringstider refererer til hverdage og omfatter ikke weekender eller helligdage.

    Hvis den forventede leveringstid er længere end det, der stod i din ordrebekræftelse, giver vi dig besked om dette hurtigst muligt efter, at vi har fået besked om forsinkelsen. Vi forbeholder os retten til at fritage os for alle erstatningskrav til kunden vedrørende leveringsforsinkelser.

    Forsendelsesomkostninger
    Padelson tilbyder gratis fragt inden for Sverige på alle ordrer over SEK 499 inklusive moms. For ordrer under 500 SEK tillægges et fragtgebyr på 59 SEK.

    Fragtmetode
    Vi sender vores ordrer med DHL og varer leveres til det leveringssted, der er tættest på den adresse, du har angivet i ordren. I nogle tilfælde sender vi med PostNord. Meddelelsen til dig som privatperson viser, hvilken agent pakken er sendt til. Hvis du har indtastet et mobilnummer i bestillingen, modtager du en SMS fra DHL, når din vare er klar til afhentning på udleveringsstedet. Hvis du ikke har indtastet et mobilnummer, vil du i stedet modtage en e-mail, når din vare er klar til afhentning. Via webshoppen er det kun muligt at få en vare leveret indenfor Sverige. Hvis du ønsker en vare sendt uden for Sverige, bedes du kontakte os på kundservice@padelson.se . Vi påtager os ikke økonomisk ansvar for eventuelle forsinkelser afhængigt af fragtfirmaet.

    Transportansvar og skader på pakker
    Opdager du skader på pakken, skal du straks, dog senest inden for 7 dage, anmelde dette til posthuset eller en anden fragtmand og indgive en skadesanmeldelse. Saml ikke en beskadiget pakke. Opdager du først skaden, når du har åbnet pakken, og skaden er af en sådan karakter, at den kan henføres til posthusets eller transportfirmaets håndtering, skal du kontakte dem og indgive en skadesanmeldelse.

    Fortrydelsesret
    Vi overholder loven om fjernsalg i overensstemmelse med anbefalingerne fra den svenske forbrugermyndighed. I henhold til fjernaftaleloven har du ret til at returnere bestilte fejlfrie varer, såfremt de står ubrugte i op til 14 dage. Derudover forlader Padelson åbent køb i yderligere 86 dage, i alt 100 dages åbent køb for dig som kunde . Produktet skal sendes tilbage i original emballage.

    Fortrydet køb skal meddeles via mail til kundservice@padelson.se hvor ordrenummeret skal oplyses. Så sender vi en returseddel. Prisen for at bruge retursedlen er 99 SEK, hvis returen indeholder ketchere/tasker/24-pak bolde og 79 SEK, hvis andre mindre produkter i stedet returneres.

    Når produktet returneres til Padelson, og vi har sikret, at produktet ikke er brugt, og at den originale emballage forbliver på produktet, vil der blive refunderet. Ovenstående gebyr (99 SEK eller 79 SEK) refunderes ikke på ordren.

    Klage
    Alle varer er omfattet af leverandørens garantier. Undtaget fra garantien er produkter kendt som forbrugsvarer såsom grip wraps, tøj, bolde og mere. Er du usikker, så kontakt os på kundservice@padelson.se .

    En fejl der opstår på en vare på grund af en fabrikationsfejl skal meddeles via mail til kundservice@padelson.se . Reklamationer på produkter afgøres altid af leverandøren og modtagne fotos sendes til leverandøren, som afgør om produktet kan klages over eller ej. I din e-mail til os skal du følge instruktionerne nedenfor:

    1.
    Mærk din mail med "Klage + produktnavn + ordrenr./alternativt hvem der har foretaget købet"
    2. Vedhæft billede(r) af skaden.
    Hvis reklamationen vedrører padelketcheren, skal du også vedlægge:
    3. Billeder af begge kortsider/kanter og kortside/kant ovenfra (ikke rammer overflade). Alle leverandører ønsker at se, at rammen er komplet i tilfælde af en reklamation.
    4. Billeder af stregkoder/ billede af QR-koden. Bullpadel og Starvie har f.eks. 2 stregkoder på ketcheren og Varlion har en QR-kode på ketcheren. Babolat har en numerisk kode i bunden af ​​ketcherknappen.
    Hvis din ketsjer giver en mærkelig lyd eller lignende, når du ryster/banker på den, bedes du også vedhæfte:
    5. En kort video (maks. 10 sekunder), hvor lyden vises.

    Vær opmærksom på, at skader forårsaget af at ramme noget andet end en padelbold ikke er dækket af leverandørens garanti og kan ikke gøres gældende. Vær derfor ekstra forsigtig, når du slår i nærheden af ​​vægge/glas/gulv/netstolpe. Brug altid rammebeskyttere og undgå at slå bolde fra jorden. Kommer der en revne fra rammen og går indad, er det som regel fordi stativet har ramt noget hårdt med sin kant, såsom glas, væg, netstolpe. En lille revne på kanten vokser ofte ind i ketcheren, jo mere der spilles med ketcheren.

    Uafhentede pakker
    Hvis du har bestilt og ikke afhenter din forsendelse inden den returneres til os, forbeholder Padelson sig retten til at fakturere kunden for fragtomkostninger, returforsendelse og ekspeditionsomkostninger med i alt 350 SEK inklusive moms. Vær opmærksom på, at du skal afhente din pakke for at kunne benytte fortrydelsesretten.

    Håndtering af persondata
    Padelson gemmer dine personlige data (e-mailadresse, leveringsadresse og navn) i vores kunderegister. Ingen uvedkommende har adgang til dette register. E-mailadresser videregives ikke til andre virksomheder undtagen de virksomheder, der håndterer den betalingsløsning, kunden har valgt. Vi deler aldrig dine data med nogen anden part. Mobilnummeret, du indtaster ved kassen, kan bruges til SMS-besked om levering eller anden kommunikation i forbindelse med din ordre.

    Du kan til enhver tid kontakte os for at få adgang til dataene, ændre eller slette dem. Kontakt os på kundservice@padelson.se

    Diverse
    Padelson forbeholder sig retten til at ændre al information, inklusive men ikke begrænset til priser, specifikationer og produkttilbud uden forudgående varsel. I tilfælde af endeligt salg til den angivne pris eller fordi et produkt er udgået, har Padelson ret til at fortryde købet og tilbagebetale ethvert indbetalt beløb.